piątek, 10 maja 2013

Pierwszy raz... na blogu :)


Witam ;)

Przedstawiam moje SKARBY ;) starsza
Vanessa 8latka i młodsza Roxana 2latka i to właśnie o Nich, dla Nich, postanowiłam zacząć pisać blog, szczególnie to o ich wariacjach modowych jak i o markach które polecam i lubię, jak i torszkę o naszych codziennościach. 

Mam nadzieję, że blog przypadnie Wam do gustu i będziemy prowadzić wspólne rozmowy, dyskusje jak i nawiążemy znajomośći ;) 
Myślę, że pójdzie mi to dosyć sprawnie i wejdę szybko w wprawę pisania :)


Poniżej wklejam pierwsze zdjęcie moich "łobuziarek" o których mowa wyżej.
Lekko, wiosennie, zwiewnie ;)
Zatem zapraszam do odwiedzania i lektury :)




Vanessa
koszula F&F
t-shirt F&F
Legginsy F&F
trampeczki PRIMARK
okulary PRIMARK

Roxana 
koszula DENIM Co PRIMARK
t-shirt NEXT
spodnie Jeans PRIMARK
balerinki neon NEXT
opaska GAP
torebeczka NEXT  



4 komentarze:

  1. Dziękujemy za zaproszenie. Zostajemy pierwszymi obserwatorami. Zapraszamy do obserwacji naszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy również ;) i już pędzimy do Was :)

      Usuń
  2. Witajcie :) zapowiada się fajny blog o fajnych dziewczynach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Noo, mam nadzieję że się będzie podobał ;)
      Pozdrawiamy :*

      Usuń